31. hodina Protokol o škodách
31. hodina Protokol o škodách - škodní protokol – protokol o škodách
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, kartonu, rohy kartonu a zboží, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad je nutné ihned zapsat přímo do přepravního listu řidiče hned u Vašeho podpisu – příklad (přebírám/nepřebírám zásilku s výhradou obal i zboží je viditelně poškozeno atd.) je nutné také vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození ( samotný reklamační protokol není považován za řádné uplatnění reklamace přepravy či zboží vždy je nutné napsat výhradu do listu přepravce uvedeno výše) případně se spojit s prodejcem, který vzniklou situaci pomůže vyřeší.
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a zboží, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad neprodleně oznámit přepravci je nutné ihned vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození a případně se spojit s prodejcem, který vzniklou situaci vyřeší.
Za tímto účelem se vyplňuje tzv. Protokol o škodách, kam se vyjadřují obě zúčastněné strany.