Jdi na obsah Jdi na menu
 


28. hodina Písemné vyřizování reklamací vůči zákazníkovi

4. 8. 2009

28. hodina Písemné vyřizování reklamací vůči zákazníkovi

 

Reklamace zákazníků

 

Při reklamaci zákazníka se vyplňuje tiskopis, tzv. Reklamační list. Tato písemnost se sepisuje při konkrétní reklamaci vadného zboží pracovníkem provozovny nebo pracovníkem pověřeným na provozovně reklamace vyřizovat. Reklamace vycházejí z Obchodního zák.

 

Obsahují:

 

Název provozovny, adresa, případně adresu sídla firmy

Kontaktní údaje na reklamujícího zákazníka

Informace o výrobku - název zboží, druh zboží, případně výrobní číslo, a další upřesňující údaje identifikace zboží

Informace ze záručního listu – datum prodeje, provozovna, doba záruky

Informace o vadě – vyjádření zákazníka o vadě vyskytující se na výrobku

Informace o návrhu zákazníka na vyřízení reklamace

Informace provozovny k vyřízení reklamace

Datum a podpisy obou zúčastněných stran

 

 

 

 

 

 

 

Praktické procvičování reklamačních dopisů vůči zákazníkovi z učebnice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Domácí úkol: opakování učiva ke 4. kontrolní písemné práci

                  vypracovat jednu reklamaci podle zadání  v učebnici

                  vlepit do sešitu kopii vyplněného záručního listu

 

Komentáře

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA